21.11.2016
Zachęcamy do korzystania z pulpitu kontrahenta.
Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że dla Państwa wygody, jak również w celu usprawnienia procesu sprzedaży została otwarta nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business.
Dostępna dla Państwa wygody 24h na dobę, na każdym urządzeniu zarówno stacjonarnym jak i mobilnym.
Jakie mają Państwo korzyści?
Panel B2B daje możliwość bezpośredniego dostępu do:
– ofert,
– zamówień wraz ze statusem realizacji,
– faktur,
– historii płatności,
– sprawdzenia pozycji magazynowych zaofertowanych produktów,
– składania zapytań,
– składania zamówień.
Zamówienia złożone w panelu B2B realizowane są w PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI.
Wszystkie produkty?
– W indywidualnym panelu B2B po zalogowaniu widoczne są produkty, ich ceny i stany magazynowe, które były Państwu ofertowane lub sprzedawane w ciągu ostatnich 2 lat.
– Na produkty NIEwidoczne w B2B, a którymi są Państwo zainteresowani, prosimy składać zapytania.
– Posiadamy w ofercie produkty konfekcjonowane (składane), których stany magazynowe wykazywane są jako 0 szt . W przypadku zainteresowania produktami z poniższych grup prosimy o kontakt telefoniczny +48 34 353 24 02 lub e-mailowy biuro@backer.pl
Często zadawane pytania
– Termin realizacji zamówienia ZAWSZE zostaje potwierdzony przez pracownika firmy Bäcker Polska.
– Podstawowa jednostka miary w panelu B2B wynosi 100 szt. danego produktu – DLATEGO fizycznie 1 sztuka produktu to 0,01 szt w panelu B2B.
– Dla zamówień o wartości do 1000 zł netto zostanie doliczony koszt wysyłki w wysokości 19 zł netto (dla przesyłki pobraniowej) 16 zł netto (dla dostępnych w ofercie form zapłaty w tym przedpłata i przelew).
PRZEJDŹ DO PANELU B2B